Förklaring

Postat av: Jenny

Fråga nr 25: HAHAHAHA
" JAG HAR SAMMA ÖGONFÄRG SOM PAPPA!!! BLLÅÅÅÅ!!! "



Fick en kommentar av min Kusin Jenny tidigare idag ang frågorna och svaren i tidigare inlägg.
Jag har bruna ögon men när jag var liten ville jag ha samma ögonfärg som min pappa BLÅÅÅÅ, de roliga är att min pappa hade mer gröna än blå ögon.
Hela poängen med min protest mot mina bruna ögon var att de bara var jag i min familj som hade bruna ögon och min bror hävdade en stund att jag var adopterad. Plus att jag gjorde allt för att bli som min far.
Jag anser än idag att han var en av de underbaraste människor jag haft i mitt liv. Han har säkert sårat många, men i mina ögon kommer han alltid vara underbar, och min far!

Detta får jag dock höra så fort det blir tal om ögonfärg. *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0