Godmorgon..

Har sovit dåligt inatt,
Glad att det fanns en människa som via sms höll mig sällskap.
Vaknade ordenligt i morse av att telefonen ringde....
en underbar röst på andra sidan.
Pratade länge.. nu mår jag bra igen!
Tänk att en människa kan vända ens humör i en handvändning,
eller bara genom ett telefonsamtal.

Precis när jag lagt på kom världens sötaste dotter in, nysminkad och...
nyskyddad??
Hon hade tagit trosskydd och tejpat fast på rumpan.
-MAMMA TITTA! Moa tokig!
Ja det är hon defenetivt. Sådan mor, sådan dotter.
Nått annat jag stör mig på med min dotter är att hon börjar,
-MAMMA! MAMMA! MAMMA!...
Lyssnar jag inte så så övergår hon till mitt namn.. GRRR!

Nu har vi iallafall badat en stund och skall kliva upp och spela lite WII.
Längtar efter fler spel!

Kommentarer
Postat av: K

undra vem hon brår på?????

2008-08-17 @ 20:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0