Ingen bil idag heller..

Idag står min bil i Njurunda för byte av vindruta.
Så här sitter jag nu på mitt kontor och kommer ingenstans. Måste kolla när bussarna går till Njurunda i eftermiddag så jag kan hämta skönheten igen, detta måste göras vid 16 eftersom jag skall hinna tillbaka till stan och hämta Mojjo innan 16:45. Helst hade jag velat kunna ta med henne på bussen men jag tar mig inte till dagis innan bussen går, tror jag.
Ska se vad jag kan åstadkomma.

Jag har gått och sjungt en sång sedan jag vaknade i morse, kan ni gissa vilken??
Tycker den är helt underbar!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir spännande med medium...

2008-08-13 @ 13:01:05
Postat av: Alex som är gla xD Hon har en Elefant!

Bussarna går ifrån stan 4 över och 35:P och resan tar drygt 20-25 min på eftermiddagen:D





Sjukt gla idag:D

2008-08-13 @ 13:51:07
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0