Jag bet mitt barn..

Känner mig som en hemsk mamma nu.
Satt för ca 1 timma sedan och åt på Alforno i Kvissleby när min underbara dotter ville mata mig med strips.
Jag skulle skoja till det lite och morrade innan jag verkligen hugg i stripset som hon höll i handen..
tyvärr hade hon pekfingret där också. Så nu har hon en lite röd fingertopp men det verkar inte göra ont.

Innan maten va vi på stan en sväng och köpte nytt schampoo eftersom Mojjo använder mit schampoo som badskum så fort hon får chansen. "Förgrömmade onge"

Innan detta var vi till Kusin J, där va det bara hon och döttrarna E1 och E2 som var hemma. E1 sob men E2 var vaken och glad. Dom lånade luskammen som Mojjo fick ifjol, den fungerade perfekt.
Nu är jag glad att Mojjos mormor köpte den, men just när jag fick det såg jag inte poängen med det... Mojjo hade knappt hår på huvudet vid den tidpunkten. Men nu är jag LUS-XXXX igen.

Nä, nu ska jag krypa ner i badkaret en stund innan jag skall skura golvet.
Får ju finfrämmande ikväll.

Ser inte ut som det blir någon resa till Tallin för oss heller, Mojjo hinner inte få papperna så vi kan skaffa pass.
Tack! Är så otroligt arg och besviken över detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0