Mamma mamma mamma

Nu står Mojjo 5 cm från mig och säger mamma.mamma, mamma,mamma,mamma...
-Moa titta pippi...
Hat försöker få henne att titta på nått annat än denna förbaskade film.

Läste era kommentarer ang spindelleden och ja, jag kan säkert byta den åt mig men"EFA" är snäll och hjälper mig.
TACK! Men det är ju kostnaden som svider, klart de extra pengarna skall gå till sånt även denna månad.

Jag kom ihåg att lämna tillbaka filmen vi såg igår plus att jag hittade Tias nyklar.
Lite duktig har jag varit idag,


Kommentarer
Postat av: EFA

Dom kanske är snäll och betalar den åt dig.

:))

2008-08-28 @ 20:58:17
Postat av: GS

EFA nu har du varit rolig, snäll är jag men betala Linas reservdelar...

2008-08-28 @ 21:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0