Nu blev de kvällen..

och här ligger jag på sängen och väntar på att Tias ska komma med godis.
Ikväll har jag och Mojjo inte gjort så mycket mer än att busat och tjaffsat och busat lite till i sängen.
Mojjo blir så uppspelt att hon inte vet när det är dags att varva ner.. och så fort de blir för tyst säger hon.
-Mamma... älskar dig!

Nu är det inte många dagar innan vi åker till Tallin. Ska bli så underbart att åka bort.
Jag och Mojjo har redan börjat planera en riktig utlandssemester dock så är vi lite oense.
Mojjo vill åka till ett banrnvänligt ställe där Bamseklubben finns plus att hon skall ha med mormor. medans jag vill åka till ett lugnt och skönt ställe med pool och all inclusive... utan mormor.
Ja, vi får se hur det blir, nu har vi ju pass iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0