Sjukhuset med Mojjo!

Nu har vi varit på sjukhuset och tagit lite prover.
Mitt barn är fullt frisk och har en mycket god hygien. Orsaken till stark doft i blöjan var troligtvis pga värmen ute som koncentrerar kroppsvätskorna samt att dagispersonalen måste låta barnen få lukta kiss om de varit ute 2 timmar i värmen med kiss i blöjan.
Läkaren ifrågasatte dock "fröken" och undrade om hon hade nått emot mig.

Nu är iallafall Mojjo med mig på jobbet resten av dagen. Hon sitter här mitt imot mig på mitt kontor och sätter gem på ett papper. Och titt som tätt visar hon plåstret på fingret och säger.
-Doktorn stuckit mig.

Tog även en fika med Tias medans vi väntade på provsvaren.
Glad att han finns och kan ta ner mig på jorden när jag hetsar upp mig och blir arg.
Blev många goda skratt över den fikan. Tänk om omgivningen kunde låta saker och ting vara bra nu då.
Som jag sagt tidigare, sköt dig själv och skit i andra.

Kommentarer
Postat av: ST

En helg i Åre i slutet på September? Höstmarknad där då... Har boende.

2008-08-22 @ 13:50:25
Postat av: K

Att allt är bra med Mojjo visste vi väl alla vad kan bli fel med en sån mamma :).

2008-08-22 @ 15:40:28
Postat av: Trileia

Skönt att veta att Mojjo är frisk. Blev lite orolig, men du förstår varför. Kram till dig och Mojjo!

2008-08-24 @ 01:45:45
URL: http://trileia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0