Tipsa om blogg!

Det är inte ofta jag spontant tipsar om bloggar men nu är det dags.
Jag har hittat en blogg genom Nevnarien, Fotograf Emelie Ohlsson.
Hon har fotograferat Elin (Nevnarien) tidigare och nu är det dags igen.
Jag brukar skumma igenom Emelies bilder lite då och då och har hittat en av de vackraste foton jag sett, och jag älskar foton så jag kollar troligtvis på hundratals varje dag.
Eftersom jag inte vill visa bilden utan att fråga henne först så länkar jag inlägget där den finns.
Kolla här!

Den bilden jag menar är den i mitten.
Jag ryser av välbehag när jag ser den. Det där är det jag letar efter!!
Så många ord som kan förknippas med denna bild.
UNDERBART!

Så kika in på hennes blogg och njut av otroligt vackra bilder, inte minst på Elin.


Kommentarer
Postat av: Fotograf Emelie Ohlsson

Tack fina fina du vad glad jag blev!

2008-08-20 @ 07:49:04
URL: http://emelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0