Tung start på dagen!

Idag började dagen inte bra. Huvudvärk, krångel på dagis, tjaffs på jobbet.
Jag har varit på ett gräsligt humör hela morgonen. Detta har medfört att jag inte svarat i min privata telefon på hela morgonen. Hoppas ni som ringt inte är allt för arga på mig.

Men nu börjar det släppa lite. Jag har pratat med vår AC här i Sundsvall och han peppar mig och får mig att ta nya tag.
En helt underbar människa. Samt att Pappa PUCKO alltid får mig på bra humör.
Satt och gäspade på hans kontor för en stund sedan då han helt plötsligt plockar fram en RedBull och skjuter över på min sida skrivbordet. Kan man annat än att le?

Nu skall jag snart äta tidig lunch så jag kan jobba häcken av mig sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0