Utan bil

Idag har jag lämnat in min bil på verkstad för att få den fixad, som tur är fick jag låna en bil av pappa PUCKO så jag kan hämta Mojjo mm.
På onsdag blir jag också utan bil för då skall de byta vindruta på den. Åh va fin den kommer att bli.

Nu sitter jag här hemma och kommer inte in på jobbets server så jag kan inte skriva den offert som det är tänkt att jag skall göra idag. Hade tänkt arbeta hemifrån nu när jag inte har någon bil men det verkar som jag ändå måste åka in till jobbet för att fixa denna offert.
Måste ändå åka in och handla mat, tomt i kylen idag.

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Mela

Där e min nya blogg numera.. =)



Hoppas du kikar in ibland.. =)



Kram kram

2008-08-11 @ 20:37:03
URL: http://skjutenskata.blogg.se/?tmp=11203413

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0