Vad gör jag egentligen?

Humör just nu:  Sprallig, busat med grabbarna på jobbet en stund.
Kläder just nu: Kontorsdag idag så det är slitna jeans från Dcate, svart linne och en grå mysjacka från Vero Moda.
Musik just nu: Kurt Nilsen - Rice to the occasion direkt från bloggen.
Mat?: Kaffe och en delicatoboll.
Vad gör jag nu? Läser om nya företag i mitt område på nätet och mailar en kund.
Tänker jag på? Att jag skall åka kollektivtrafik om ca 1 timma.
Vad har du köpt idag? Ingenting tror ja.. JOO! Frukost på MC Donalds i morse och ikväll ett Wii.

Nu kanske jag ska ta bort postitlappen jag har kletat fast på läppen.
Fråga mig inte varför jag satt den där.. bara blev så. Jag gör konstiga saker när jag är koncentrerad.



Kommentarer
Postat av: alex

JAG vill ÅKA! joo den gör juh det...

2008-08-13 @ 17:47:23
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0