Världens underbaraste unge..

Imorse stod jag i duschen när jag hörde en liten pipig ledsen röst.
-Mamma... mamma?
Dörren till badrummet stod på glänt och i glipan kikar snart ett litet oroligt ansikte in.
Hela hennes ansikte sken upp när hon såg mig, hon la huvudet på sne och sa.
-Mamma, älskar dig!
Då smälter man som mamma.
Vi kröp ner i badkaret en stund innan vi skulle åka på dagis och jobbet och medans vi satt i badet tittade vi på Wall-E, Mojjos favoritfilm. Hon älskar kackelackan eller.. "kackelack" som hon kallar den.

Saknar henne jättemycket just nu, ändå är det bara lite mer än 1 timma sedan jag lämnade henne på dagis.
Ska smita upp dit när hon sover middag och lämna blöjorna som jag glömde i morse.
Vill inte att hon ska se att jag åker dit för då kommer jag inte kunna åka därifrån utan henne när jag skall tillbaka till jobbet.
Saknar alla sina barn lika mycket som jag när dom är på dagis?
Folk pratar om va skönt det är med barnfria helger, jag hatar de få gångerna Mojjo sover hos mormor eller liknande.
Men jag vet hur roligt Mojjo tycker det är att få vara hos mormor en helg men helst skulle jag ha henne 24 timmar om dygnet. Finns ingen jag älskar så mycket dom Mojjo-Bojjo.


Kommentarer
Postat av: Alex

Ja men ändå xD Har lunch mellan 11.20 - 12.10 Inte så mycket tid, bara 50 min:D Men skicka ett sms vid 11 någon gång:P sitter visserligen på lektion menhar Roland. Men nu ska ja gå ner till bussen i regnet. Men jag tar gänra en sväng.. vad förrvirrande kommenterar det här blev...

2008-08-27 @ 09:08:12
URL: http://larssonalex.blogg.se/
Postat av: R

Du älskar verkligen din lilla moa bättre mamma är nog svårt att få.

2008-08-27 @ 12:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0