Blogg från Linéas soffa..

Sitter just nu i Linéas soffa och dricker kaffe och äter nybakade bullar. Vi hamnade här efter att Mojjo hostat tills hon både spytt och varit på gränsen till att tuppa av. Plus att ungen har feber med, men tror ni att hon vill sova?! NÄÄÄÄ!
Just nu har hon nog fått nån feberknäpp för hon springer runt och matar mig och Linéa med låtsaskaffe och plastkakor, stekta ägg och prinskorvar.
Titt som tätt hostar hon så spottet flyger över halva lägenheten, trots den hostmedicin hon fått av Linéa.
De var så vi hamnade där, pga hostmedicinen.

Nu kommer Mojjo med mer plastmacka så nu måste jag äta upp den och plastkorven samt dricka upp mitt låtsaskaffe så vi kan åka hem och sova någon gång.

Jag vill också droga på hostmedicin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0