Blogg från toalettgolvet..

Sitter här på toalettgolvet pga att Mojjo har kommit in i en period som jag bara älskar, hon ska gå på toaletten och kissa och bajsa. Lite överdrivet mycket just nu men jag är glad att hon kommit tillbaka till "rätt tänk" igen.
Ymisen är sällskapssjuk och ligger här på golvet han med. Muppiga familjen.

Toaletten är även de enda stället där jag slipper höra grannens djävla musik.
House, Techno i all ära men nu har det varit samma takt och dunk i över 2 timmar. Börjar fundera om grabben där uppe har tuppat av eller gått hemifrån och lämnat sterion på. Den har i så fall hakat upp sig nu.
NÄÄÄÄ! Jag hörde en ny takt nu! WOOOOOOW!
Då vet vi att det är en ny takt var 3:dje timme ungefär. Denna musik har varit på hela dagen.
Nu förstår jag varför jag aldrig arbetar hemifrån. Det kanske blir bättre när man flyttar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0