ERKÄNNANDE!

Nu kan jag inte hålla tyst längre..

Jag har skaffat pojkvän(ner).
Jag är tillsammans med Stefan, Anders, Fredrik, Joakim, Magnus, Per, Markus, Jörgen, Anton, Olle, Christian, Daniel, Mattias, Jonas, Martin, Robert, Andreas, Bjarne, Reine, Hasse, Janne, Jimmy, Lars, Lari, Lennart, Mats, Niklas, Ola, Palle, Patrik, Pierre, Pontus, Raymond, Sonny, Sten, Tobbe, Tom, och Tommy.
Jag har säkert glömt någon. Förlåt, påminn mig gärna om ni känner er utanför.
Annars finns det ju människor som tydligen vet mer än mig om mitt liv.

Så ni som nu har undrat om jag träffar någon. Nu vet ni!!

Kommentarer
Postat av: the old one

Vaffö kom inte ja först i kön????

mvh pappa pucko ler

2008-12-19 @ 22:08:56
Postat av: Annelie

Å jag som trodde du skaffat tjej =)

2008-12-20 @ 17:09:46
Postat av: Trileia

Glöm inte att vi ska skaffa barn ihop.

Puss.

2008-12-21 @ 00:30:33
URL: http://trileia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0