Höger och vänster..

Det finns en människa som kan vänta sig en julklapp i form av en röd och blå strumpa.
Detta för att lära sig höger och vänster.
Idag när jag skulle plocka upp denna människa hade jag specifikt bett honom att..
-Gå ner för gatan där du är och ta höger på gränsgatan... nej, vänster menar jag. Sedan tar du vänster igen när du kommer till T-korsningen.
När jag kommer åkandes ca 5-10 minuter efteråt är människan spårlöst borta.
När vi senare möts upp hade tydligen vänster i t-korningen betytt höger i dennes öron.
RÖD OCH BLÅ STRUMPA!

Kommentarer
Postat av: Alex

TRor till o med mojjan kan höger o vänster

2008-12-01 @ 18:16:25
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0