Ny favoritchocklad!

Jag har insett att jag älskar Marabou Amigo. Den har allt jag vill ha i en choklad. Lite krisp och älskar majssmaken.
GOTT GOTTELI GOTT!
Nu sitter vi här och trycker i soffan efter en lång dag i jämtlands mörka skogar och en sväng till OBS och handlat, självklart med en marabou amigo bredvid mig. Har även rensat ut frysen och kylen och fyllt på med de vi storhandlade.
Nu finns det en massa mat över helgen också.
Ikväll tänkte jag göra Scoutgodis, som min mamma kallar de.
Man steker havregryn i socker och smör, häller upp de i en skål, fyller på med blåbär och toppar med grädde.
De är något som alla borde prova.

Skänker idag även en tanke till alla som miste någon i Tsunamin för 4 år sedan.
En speciell tanke till Emelie, vars blogg jag följer varje dag. Hon miste sin syster i Tsunamin

Kommentarer
Postat av: mamma

havregryn, socker och smör = strövargodis jättegott

2008-12-27 @ 08:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0