Nytt år..

Sista dagen på året och jag vakar med ett leende på läpparna. Jag vet att 2009 kommer bli ett unerbart år.
Jag har Mojjo i mitt liv vilket gör varje dag till en saga, även med de jobbiga stunderna. Mojjo är mitt allt.
Men de finns så mycket jag uppskattar med mitt liv just nu.
Jag har en underbar familj, min mamma och hennes man, min bror och hans familj, Kusin J och hennes familj, jag är otroligt glad att alla dessa finns i mitt liv. Jag saknar min far varje dag men jag har fått så mycket de sista året att jag ändå går genom vardagen med ett leende på läpparna.

2008 föddes lilla Alice. Ett barn som jag älskar så otroligt mycket och som jag kommer skämma bort även under 2009 och kommande år. Alice och hennes syster har varsin väldigt speciell plats i mitt hjärta.

Jag har även träffat en massa nya människor, vissa har fått en större plats än andra.
Linéa som faktiskt är en gammal bekant men som nu blivit en nära vän.
Johanna och Frida som får mig att skratta bara av att vara i samma rum som dem.
Danne som dagligen får mig att le och gör livet lite lättare för varje dag.
Det finns många fler som passerat min väg men dom väljer jag att behålla för mig själv.

Finns 2 speciella människor som jag vill önska ett litet extra gott nytt år och det är Mojjos pappa och storasyster.
Hur man än vänder och vrider så är dom en del av min familj, en del av Mojjos familj.
Vill även ge en liten tanke till Lille-T och Mimmi. Saknar er 2 otroligt mycket!

Men i slutändan hoppas jag att alla får ett bra 2009.

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Linéa

du betyder mycket för mig med stumpan!

2009-01-01 @ 15:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0