Prosit!

Jag sitter här och nyser hela tiden. Ser på Iron Man på min nya dator och gillar filmen starkt. Det blir ju inte sämre när man kan koppla in den på TV:n och de BR-filmer. Tänk er en 50" TV till denna också... OH!
Ikväll borde jag nog bara krype mer under täcker i soffan och kurera mig själv men eftersom Mojjo valde att åka till mormor så deppar jag lite och tror att de kan kännas lite bättre om jag följer med tjejerna ut en sväng.
Kom en del tårar när Mojjo åkte idag. Hon har aldrig åkt ifrån mig såhär. Hon börjar bli stor när hon själv väljer att åka till mormor och säger åt mig att jag inte får följa med.
Jag saknar min lilla gumma.
Nu kommer snart tårarna igen så nu ska jag umgås lite med Linéa igen.
Hon är så vacker i sin cocktailklänning, jag ska väl hoppa i min snart också.

Kommentarer
Postat av: mormor

Ja idag är hon min. Tack så hemskt mycket för att jag fick låna hon lite. Passa på och gör något roligt för det är ju inte ofta du kan gå ut med tjejerna. Moa har det bra här hon har nyss somnat och sover som en liten gris.

2008-12-25 @ 21:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0