Superkid!

Hon kommer flygandes över soffkanten och landar något mindre graciöst på min rygg och skricker JIIIHAAA!
Efter detta hoppar hon klumpigt upp och kastar sig över Ymot som ligger på golvet och brottar ner honom medans hon berättar för mamma att Ymot ska äta upp henne men att hon ska rädda mig.
Har ungen sett för mycket på TV nu??

Men jag har nog en liten Superkid iallafall.
Just nu sitter jag på badrumsgolvet medans hon duschar för fullt. Fast egentligen tvättar hon duschväggen och sjunger medans vattnet sprutar över henne.
-Liten båt, hoffa båt, blö tänker..
Det ska tydligen vara en barnlåt som handlar om en liten båt som blir blöt om magen när det stänker.
Inte ett pip om armen. Hon drog själv bort det stora plåstret som läkarnen satt på och bytte ut det mot ett litet.
Hon skiner som en solstråle just nu. Mammas lilla älskling!


Tyvärr får jag inte fota armen så jag kan inte visa hur hon ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0