Unna mig det?!

Tack till den Anonyma, även om jag listat ut vem du är, att du ser hur mycket jag lever för min dotter.

Igår var jag ut och drack 2 drinkar på krogen tillsammans med mina underbara vänner och det skäms jag inte över.
Jag har vigt mitt liv åt min dotter men det innedär inte att jag inte får gå ut med mina vänner.
Igår fick Mojjo själv välja om hon ville stanna hos sin mormor eller följa med hem efter vi hade varit på begravning.
Då har ungen pratat om att stanna hos mormor i flera dagar. Hon ville självklart stanna när jag frågade henne.
Detta gör mig glad. Min dotter älskar sin mormor och jag vet att dom mår bra av lite tid tillsammans.
Mojjo mår bra av att vara utan sin krävande mamma ibland.
När jag pratade med min mor idag ville Mojjo stanna en natt till och jag hörde henne säga det med egna ord.
Vill hon vara hos sin mormor får hon gärna vara det. Även om jag till och från sitter här hemma med ögonen full med tårar och saknar henne. Jag älskar min dotter mer än något annat. Ingenting kan komma mellan oss.

Men även om jag vet att jag inte gör fel, känns det som jag är en dålig mor så fort någon påpekar något negativt ang mitt sätt att leva och fostra min dotter.
Jag får ofta beröm för att jag klarar ett heltidsjobb som innebär hela arbetsdagar och oftast någon timme per kväll och även helger, att ta hand om ett hem... ibland 2, att sköta vår hund och samtidigt ge Mojjo ett helt Ok liv med en mamma som älskar henne och ger henne allt hon behöver.

Kommentarer
Postat av: mormor

Det är väl klart att en mormor ska få lite kvalitetstid med sitt barnbarn. Du skulle bara veta va vi haft roligt idag, fast jag måste säga att köket är ganska vitt av mjöl och pepparkakorna lite brända, men roligt hade vi.

2008-12-13 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0