Väntar in julafton..

Ligger här i sängen och är på strålande humör. Har dansat och svansar runt i lägenheten med ett stort leende på läpparna. Trots att Mojjo är sjuk så ser jag fram emot julafton mer än jag någonsin har gjort.
Kanske beror det på att jag nästan är 100 procentigt säker på att jag kommer få en DVD/BR-spelare i julklapp, eller att jag och Mojjo kommer få en riktig jul, eller att jag får träffa min familj, eller för att jag är ganska glad och mår bra just nu..
eller är det så att det beror på alla dessa saker??

Mojjo ligger bredvid mig och har precis somnat. Jag tror hon känner av att jag är på bra humör för hon har varit så otroligt glad hela kvällen och verkligen varit den mysigaste ungen som finns.
Idag låter andningen bättre, ögonen rinner fortfarande men inte lika mycket som igår och hostan börjar avta.
Kanske kommer hon få vara någorlunda pigg i morgon.


Kommentarer
Postat av: GS

En riktig God Jul på både dej och Mojjo.

2008-12-24 @ 20:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0