VILL INTE VA SJUK MER!!

Nu börjar vi bli less på det här. Mojjo hostar sig igenom nätterna och ena ögat håller på att gegga igen ännu en gång.
Själv har jag också börjat hosta så jag tror lungorna ska följa med upp och jag har nog gjort slut på ett par rullar toapapper.
Idag kommer nog gamla Andreas och hälsar på oss. Även Eddie och Paulina skulle nog kika förbi under dagen.
Kommer nog bli en hektisk dag även idag. Vi har inte riktigt lärt oss att ta de lugnt.

Natten har varit lite egen. Har drömt massor av mardrömmar om demoner och spöken vilket inte är likt mig. Jag brukar ha realistiska drömmar. Vaknade i panik och hörde fortfarande den konstiga rösten som jag hört i drömmen.
Vände på huvudet och hörde då att de va datorn som jag somnat ifrån. De sista jag såg igår va Björn Gustavssosn DVD och i menyn på den filmen pratar han med lite spöklikröst som troligtvis påverkade mina drömmar. SKUMT!

Nu ska jag hoppa i duschen medans Mojjo kollar på Små Einsteins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0