Dagens svammel..

Börjar med att göra klart för alla att pappa PUCKO inte har med föregående inläggs undersökning att göra.
Jag menar inte att klaga. Jag är nöjd!


Gårdagskvällen bestod mest av horisontella aktiviteter. TV-tittande!
Vet inte va jag tittade på egentligen jag uppskattade bara att få ligga ner en stund och bara ta det lugnt.

I morse ringde pappa PUCKOS hemska väckare 07:00.. tror ja. Orkade inte engagera mig.
Tror han snozade 4 ggr innan han klev upp. SJälv såg jag kvar och snusade på Mojjan tills pappa PUCKO kom in och sa att det fanns kaffe. HOPP UPP UR SÄNGEN!
Stressade så lite att vi åt frukost tillsammans, OJ, jag vet. Vad är det för fel på mig.
Han har dåligt inflytande på mig. Jag har läst mig att snoza, dragit ner på kaffet och äter frukost på morgonen.
HEMSKA MÄNNISKA!

I detta ögonblick sitter jag och läser ett nyhetsbrev från ett flygbolag.
Jag och damen i fråga har en tanke om att åka på en weekendresa, bara hon och jag.
Ingen pappa PUCKO eller PP. Hon skall dock få rå om sin far på lördag alldeles ensam.
Tycker det är helt otroligt att hon faktiskt vill umgås med sin far som hon gör så jag unnar dem varje sekund tillsammans. (Nu kom det lite pappatankar)
Då får jag en chans att umgås med hennes bror.

Samtal i bilen igår på väg till lunch.
-Pappa! Det blir inget bad på lördag om jag mår så här. (Gumman är förkyld)
-Nej! Det blir inget bad för mig om jag mår så här. (Pappa PUCKO är karl-förkyld, vilket är 100ggr värre)
 Men då kanske vi kan åka gocart med XX och YY.
-NEJ! Detta svarades av både mig och damen så kallad i kör.

Jag har bestämt med PP att han, jag och Fredde skall göra någon själva och damen så kallad vill verkligen göra något med sin pappa. Då skall inte han komma här och ändra på de. HAHA!
Jag och damen så kallad mot världen!


Kommentarer
Postat av: damen så kallad

Kommit på vart vi ska åka än?? Gärna till lite sol xD men det får gärna finnas en massa shopping med, har juh som sagt lite pengar att spendera.

2008-02-07 @ 13:38:20
URL: http://mcgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0