Ett radiostyrt flygplan i en hangar.

Pratade med min underbara väninna igår och vi kom in på "småttingar".
MAMMA! SLUTA LÄSA HÄR!

Min underbara väninna hade en "dejt" igår och pga snacket om denna dejt kom vi in på storleken.
Vi pratade lite allmänt om att den faktiskt har betydelse, men man måste även kunna använda den.
Jag skrattar lite och säger: Hur kul är det med ett litet Herculesflyg i en Boinghangar.
Då skrattar väninnan och säger -Ett litet radiostyrt flygplan i en hangar..
Sedan gör hon ett tyst surrande ljud, så som det lilla radiostyrda planet låter. BZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzz.....
Vi skrattar i kör och kommer fram till att det är precis så det känns..
BZZZZzzzzz... När vi egentligen vill att det skall kännas.... WROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!

Ja du mammsen, eftersom jag vet att du inte slutade läsa i böjan så får du väl skämmas över din dotter en stund nu. Men kom ihåg en sak: Det är du som uppfostrat mig!!

Kommentarer
Postat av: Alex

njäe ja kännde migh inte tvingad att vara barnvakt, men ja gör allt för att slippa min farföräldrar ibland.

2008-02-14 @ 10:16:30
URL: http://LarssonAlex.blogg.se
Postat av: Anonym

Va ska man med ett flygplan om man inte vet hur man skall anväda det????????? Det är skickligheten som pilot som gäller!!!Eller Hur

2008-02-14 @ 17:00:05
Postat av: Anonym

såddan dotter, sådan mamma

2008-02-14 @ 17:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0