Gör om och gör rätt..

Nu har jag skrivit flera inlägg, publicerat och tagit bort.
Vad är det med mig egentligen?!

Plingar i min mobil:
"Ja finns för er"
Skönt att veta att man har en vän i någon som man egentligen inte kommer överens med.
Komplicerat.

Jag har lite noja på design igen. Jag måste sätta mig någon ikväll och göra om denna sida.
Jag vill att den skall gå i grönt, rosa och svart. Måste bara skissa på någon rolig idé.
Kommer på för många idéer när jag surfar runt på olika sidor på nätet.

Dagen kommer strax bestå av mera flytt.
Hittills har den sett ut så här.

06:30 - Väckaren ringer.. "Godmorgon lilla sömntutan, det är dags att kliva upp nu" HATA!!!!
06:39
- Väckaren ringer igen. Åh nej, jag har lärt mig snoza. Kliver upp..
06:45 - Står i duschen som en zombi. Vill inte jobba idag!
06:55 - Gräver igenom väskan som står på byrån med kläderna sedan helgen. Måste tvätta.
07:05 - Påklädd, nu är det Mojjans tur. Klär på en halvsovande busunge.
07:25 - Packa in hund, unge, dataväska och mig själv i en svinkall bil och åker till dagis.
07:45 - Lämnat en glad och pigg unge på dagis och efter en och annan bambi-halkning är jag på väg..
07:55 - Packar upp datorn på mitt nya kontor. Hasar ner i stolen och håller på att somna.

Allt efter detta är som i en dimma, kundbokningar, möten, lunch och sms.
Ikväll blir det middag hos familjen PUCKO, jag och damen så kallad ska spraya Mojjans hår rosa.
SKOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0