Jag fick frågan tillslut..

- Vill du gifta dig med mig!?

Jag blev så glad och svarade JA direkt. Älskar dig med!!!!
Denna fråga kom dock inte från pappa PUCKO, den kom från min älskade Annelie.
Den bästa tjej man kan önska sig, min allra bästaste väninna.

Dock så har jag ett svagt minne om att jag även förlovade mig på jobbet idag, med Peter.
Vi slog vad om mitt möbelbyggande igår. Jag sa att jag skulle fixa byggandet på 2 timmar och då skulle han bjuda på fika och hann jag inte skulle jag bjuda. Jag förlorade... det tog 4 timmar.
Så idag fick jag bjuda på fikat.
När P-Annika kom in på jobbet frågade hon vad vi firade och om jag friat till någon så de va därför alla var så glad.
Hon fick ett snabbt svar.
- NÄ Jag skall aldrig gifta mig igen!
DÅ skrattade Peter och nämde förlovning istället och vips så va det snack om att vi var förlovade och skall gifta oss nästa år, den 29 februari. Tycker jag låter bra.


Nu skall jag krypa ner bredvid pappa PUCKO i soffan igen och se på TV.
Det blir aldrig några fler giftemål för mig. En gång räcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0