Laster..

Alla har vi våra laster.
Jag dricker alldeles för mycket kaffe, ca 10 koppar om dagen och shoppar för mycket skor och örhängen.
Dessa laster har jag inga problem med. Min mage är av stål och lite shopping drabbar ingen fattig.
Dock så har jag en last som jag inte gillar alla gånger. JAG ÄLSKAR GODIS!

Jag och pappa PUCKO har skapat en oskriven deal.
När han röker äter jag godis.
Drog lite på smilbanden igår på jobbet när han frågade om jag skulle följa med honom ut och röka.
Direkt drog jag upp min påse med Fizzy Bottles ut fickan och stoppade en i munnen samtidigt som han tände sin cigarett. Frågan är vem av oss som är mest onyttig?!

Vi har även denna oskrivna deal innan vi går och lägger oss.
Han röker sin nattcigarett och jag tar en bit choklad. Är det något fel på oss?


image225image226

VS
image227


Kommentarer
Postat av: Alex

jaaaa, det är ett stort fel på er 2.. Han ska juh föröska sluta! och ska du sluta äta godis då? det hoppas ja verkligen inte;D

2008-02-13 @ 09:47:30
URL: http://LarssonAlex.blogg.se
Postat av: Alex

Okey, ett inlägg hittils? Är du hemma idag? Eller har du jobb att göra för ovanlighetens skull? Fasen oxå nu tror ja att du kommer snart genom dörren oxå, llr min far gör de. Och hur ofta ser man den ena utan den andra?;D
Mohahhaha jag hade rätt.

2008-02-13 @ 12:37:32
URL: http://LarssonAlex.blogg.se
Postat av: Bgn

håll dig till godis du. Fast tandläkaren blir ju kanske förmögen

2008-02-13 @ 17:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0