Lite skoj en trött måndag.

Med tanke på vad min kära pappa PUCKO jobbar med så kanske jag skall börja med att förtydliga vissa saker.
En dolt detektor är en sådan som inte skall synas.

Pga kommentar från vissa viktigpettrar vill jag göra klart att jag arbetar inom larmbranschen och vet vad en dold detektor är. Men bildmässigt är denna bild fortfarande lika rolig!

image219



Sedan tycker jag att det är rätt roligt att SAS verkar vara det enda flygbolaget som håller sina plan i luften hela tiden.

image220


Efter att jag och pappa PUCKO skrattat åt skyltarna i COOP-Arena där det stod:
Ta med ditt skräp från läktaren,  kunde jag inte låta bli att le åt denna.
Denna var rolig i dubbel bemärkelse.
Liten förklaring: Pappa Pucko = Mitt skräp.

image221



På tal om norrlänningar... Vissa norrlänningar är bättre än andra.

image222



Akta er för de manliga djuren.

image223


Kommentarer
Postat av: damen sp kallas

Jadu, vi kan ta london med. Nu kan du få visa hur mycket du har snurrat min far runt ditt lillfinger;D Att få han vara odjursvakt. och kanske betala mina kosnatder;D

2008-02-04 @ 14:19:40
URL: http://mcgirl.blogg.se
Postat av: Viktigpetter

Så du blev tvungen att skriva en kommentar ialla fall.:)

2008-02-04 @ 17:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0