Mer hat åt IKEA!

Inte nog med att det inte går att handla normalt på det där J*vla stället. Dom skickar fel saker också.
Mitt skrivbord saknar ett ben och min bokhylla har fått 2 frammåtsidor och ingen baksida.
HALLÅ! Är integningskravet för att man skall få jobb på Ikea IQ under 75 eller?

Idag skall jag för övrigt äta lax, FISK.... FISK! Jag skall äta fisk!
Har smakat det en gång tidigare när pappa PUCKO gjort de men idag skall Alex göra den.
Den = lax på saltbädd. Där ligger den slaktade lilla rosa fisken, utan huvud och fenor..
(tänkte skriva utan ben men det är den ju inte).. och blir mat åt 3 monster och ett jag.
Tror ärligt den blir godare idag än när pappa PUCKO gjorde den. Alex är otroligt duktig på att laga mat.
Men först ska jag hämta PP på hans pryoplats.

Kissnödig! Bäst att gå på toaletten, annars blir det bara varmt en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0