Ny bloggfavorit

När jag satt i morse innan jobbet och surfade hittade jag en ny bloggfavorit.
Marias lilla blogg

Här skriver en fröken vid namn Maria om diverse saker, kanske inte alltid så intressanta saker men det jag fastnade för var hennes bilder.
Tjejen har en otrolig fantasi och kreativitet när det gäller bilder och bildredigering.
Kanske borde flörta in mig hos henne för att få lite hjälp med jobbet. Tror hon skulle kunna vara en bra insperationskälla nu när det börjar bli lite jobb.
Gå gärna in och kika på hennes sida så förstår ni min upphetsning.

Ikväll måste jag försöka sätta mig och fixa de bilder jag har deadline på. STRESSA!


Jag kan efter att jag läst hennes blogg erkänna att jag HATAR HATAR HATAR att jag inte har kvar min gamla dator med mina redigeringsprogram. HATAR!!!!!
Nu sitter jag här med världens sämsta photoshop och det fungerar inte som det ska.
Plus att jag oftast bloggar från arbetsdatorn där jag inte har något bildprogram alls, därav de snygga bilderna lite då och då.. HATA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0