PP´s polare är underbara!

I helgen hämtade jag upp några av PP´s kompisar för filmkväll hemma hos familjen PUCKO.
När de kliver in i bilen säger PP.

-Detta är hon som är 28.
Ja, jag är snart 28, men vad hade detta med saken att göra? Tittar lite frågande på PP.
-Vadå? Är det det här gänget som tror att jag är 20?
Har hört nått om detta tidigare.
-Nä, men dom tror inte att pappa kan få en tjej som är 28.
JAG ÄR INTE 28!! Jag är 27 år och 9 månader.
-Men jag är ju bara 27 ju.. :(

Att nämnas är att min underbara Pappa PUCKO är lite äldre än jag, det kanske ni förstått med tanke på att hans dotter blir 17 och hans son blir 15 i år. Skiljer 10 ynka år. 10 år som knappt märks eftersom jag är så otroligt mogen för min ålder och Pappa PUCKO otroligt barnslig för sin ålder. (IRONI)

Kommentarer
Postat av: Alex

hahha, då är du inte långt ifrån vad jag ahr tänkt äta till lunch, kladdkaka;D Man kan juh alltid passa på när ingen är hemma;D

2008-02-11 @ 13:34:27
URL: http://LarssonAlex.blogg.se
Postat av: Alex

Men tyvär så har någon använt alla ägg och det finns inge grädde hemma. Men de enda ja har kvar är mitt rum och skura alla andra golv vilket går ganska fort ja bara känner för att göra det hela

2008-02-11 @ 15:24:26
URL: http://LarssonAlex.blogg.se
Postat av: H

Tjena fjortisen ;)

2008-02-11 @ 15:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0