Vi gör alla våra val..

Vissa gör val här i världen som jag inte kan förstå.
Detta gäller inte bara de stora valen som regeringen gör utan även de små vi dödliga gör i våran vardag.
Hur kan man prioritera bort det man säger är bättre än de andra?
Hela livet går ut på olika val men varför gör man då de val man gör?

När jag valde att skaffa Moa blev det många val i mitt liv. Jag valde bort massor för att få det vackraste och underbaraste jag någonsin kunnat önska mig. Det visste jag dock inte när jag gjorde valen.
För Moas skull gör jag val idag som troligtvis hade sett annorlunda ut om hon inte funnits i mitt liv.
Jobb, pojkvän, intressen mm.

Tänk på vilka val ni gör i livet, det leder oftast till en väg ni skapar själva.
Kom dock ihåg att prioritera det som är viktigt för er, ta vara på de ni älskar och de som betyder något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0