Äntligen hemma!

Då va jag och Moa hemma efter ännu en dag på jobbet.
Moa sitter och matar mig och Ymot med gammalt godispapper. GOTT!?

Fick en kommentar från damen jag nämde i tidigare inlägg men har plockat bort den eftersom jag vet att de finns folk som läser min blogg som inte behöver veta vem hon är.
Jag uppskattade iallafall kommentaren och det känns skönt att vara välkommen i eran familj.
Som du märkt tycker jag väldigt mycket om er alla och det märks att även Moa gör de! Helst dig!

18:56
Då va man hemma efter en sväng på stan. Har varit på O´learys och ätit med trevligt sällskap.
Åt min vanliga hamburgare och såg på Hockeyn, tittade kanske en del på sällskapet med.
Fotade en bild med telefonkameran när Moa och sällskapet busar och bilden blev helt otrolig.
Ny bakgrundsbild på telefonen. Så skoj att se hur bra Moa trivs i denna familj.
Vi fick även träffa min lilla Sara eftersom hon jobbade ikväll. Saknar fikakvällarna nu när hon bytt jobb.
Får väl röva bort henne någon dag för att äta upp hennes kakor. Moa blev otroligt glad när hon såg Sara.
Så glad att jag har de vänner jag har. Har verkligen valt er med omsorg, Sara, Annelie, Fredrik mfl.


Nu skall Mojjan få en skvätt välling, sedan skall jag till tvättstugan innan jag kryper ner i badkaret.


 


Kommentarer
Postat av: mingla

Ska på anställningsintervju nästa vecka. Har du erfarenhet kring det? Vad ska man tänka på och kan du ge lite tips? Vore snällt :)

2008-01-04 @ 16:48:10
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Otis mannen

Trevligt att prata med dig idag.
Hoppas att du får ordning på öroninflamationen.
Krya på dig.

2008-01-04 @ 18:15:00
Postat av: Damen så kallad

Ojoj, jag vet absolut inte vad jag kan säga, bara att du är grymt underbar. Kan bara säga att fadern min är grymt lyckligt lottad. Men tyävrr så gick det inte så bra på pokern så han är hemma och snickrar. Vi får ta stan nåndag;D

2008-01-04 @ 20:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0