En lugn kväll..

Sedan jag kom hem vid 19:30-tiden har jag legat i sängen med Moa och sett på TV, legat i badkaret och ätit choklad och druckit Redbull men även hunnit städa lite.
Fick för mig att jag skulle klippa mig efter att jag fick veta att damen så kallad hade bokat klipptid på fredag.
Dock så går jag inte till salong, jag ringer min underbara Sara. Har aldrig varit så nöjd som när hon klippte mig sist. Så på fredag är det dags även för mig. Man vill ju vara fin när man skall på Galapremiär.
I morgon skall jag och barnen åka till Birsta City och handla nya kläder, blir något enkelt för mig som jag även kan använda efter helgen. Några snygga svarta byxor och en snygg skjorta eller nått, blus kanske det heter.
Vi får väl se vad butikerna har att erbjuda.

Nu skall jag gå och slappa i soffan en stund.
SKÖNT ATT VARA HEMMA EN STUND!

Kommentarer
Postat av: damen så kallad

ovanligt att inte har dig här kan jag lova.

2008-01-23 @ 22:07:01
URL: http://mcgirl.blogg.se
Postat av: damen så kallad

Är itne förvånad över att han skulle komma. Jaoo men frågan är vad man ska shoppa. Synd att man inte kunde åka redan upp på fredagen och shoppa i sthlm, mycket roligare och lite annolundare än vad som finns här hemma.

2008-01-23 @ 22:38:32
URL: http://mcgirl.blogg.se
Postat av: damen så kallad

Jo, har haft det förr oxå eller inte med lugg då, för ja har haft nått fnatt, spara ut allt och sedan klippa det hela till en frisyr. Men på fredag åker en del;D Men mitt bli typ ganska lockigt om man klipper upp det men det blir snyggt:D JAoo vi får kolla papperna.

2008-01-23 @ 22:46:00
URL: http://mcgirl.blogg.se
Postat av: damen så kallad

Vill oxå kunna sätta upp det, spec om ja nu hamnar på sebylla igen, trevligt med hår i maten:D men hoppas på de där jobbet imorgon. Blir snyggt om de blir lockigt lite:D

2008-01-23 @ 22:57:44
URL: http://mcgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0