Fula gubbar..

Somnade tidigt ikväll, låg och halvsov framför TV:n redan vid 20.
Vaknade exakt 22:04 av att "farbror" skickade sms. Han hade inte gått vidare i turneringen.
Glad för min skull, men samtidigt lite ledsen eftersom jag vet hur roligt han tycker det är med denna turnering.
Svarade lite nyvaket och la mig för att sova igen. MEN ICKE!
Nu sitter jag här klarvaken. Tror egentligen inte att det beror på honom utan på att jag är hungrig som en varg och har småont i huvudet. Jobbar lite på layouterna i stället.


Saker man konstaterar när man är småseg kl 22:45 en fredagkväll:

Jag hatar kattlådor. Försöker sälja "mina" 2 katter eftersom jag inte känner att jag har tid för dem och för att jag verkligen HATAR doften från kattlådan. Skänker bort dem!!

Min Gula badanka är borta?! Kan de vara Ymot som ätit på den eller kan den möjligtvis ha trillar ner bakom badkaret?

Det är tyst i huset. Vilket inte händer allt för ofta med tanke på att grannarna ovanför har fest 7 dagar av 7 möjliga.
Stör mig absolut inte på det eftersom de knappt hörs men reagerade på att de va knäpptyst.

Att Magnus Ugglas låt Fula gubbar ekar i mitt huvud fast jag inte hört den på ca 10 år. (Och det ligger nått i det eftersom den släpptes första gången 86)
Denna få mig att småle och tänka på "gubben" / "farbrorn" / "gubbvännen".
"På en i smygspetsad lemonad å jacuzzibad."
  HAHAHA!

Tänk vad en ensam fredagkväll kan göra med en människa.
Nu skall jag äta nybakade scones, dricka mitt the och gå och lägga mig igen.


image175

 
HITTAD!











 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0