Hearts gamla dänga..

Sitter här i kolsvarta mörktet och tankarna rusar i mitt huvud.
Oförtjänt bra?! Ja, jag trivs i mitt liv just nu. Trodde inte på detta men jag får nog bita i det sura äpplet och erkänna att jag hoppas på det bästa om det redan känns så här bra.

Blir lite rädd för mig själv när jag inser vad som håller på att hända.. Men va fanken.
Låt det hända, det känns ju bra!! BRA!

Lyssnade på radion på väg hem idag och de spelade Hearts gamla låt Alone, det är väl den som de är känd för.
Tydligen har Celine Dion med sin ljuva stämma spelat in den. Min favorit är dock fortfarande Anders Johanssons version. Denna låt har hängt med mig sedan barnsben, har alltid varit en favorit.
Och eftersom jag älskar covers på 80-tals låtar slår denna högt.



Kommentarer
Postat av: Damen så kallad

Hahha tack men jag lyckades nog ganska bra ändå trost mina kundskaper. Men de finns väl ett o annat ja kan behöva hjälp med;D

2008-01-06 @ 22:34:03
Postat av: Damen så kallad

de vart väll nått fel:S skulle jag tro. jooo jag ska dit de enda som kan hindra är nog att jag blir inlagd på sjukan, men så illa tror ja de inte blir;D stackare som måste jobba en söndag kväll och allt

2008-01-06 @ 23:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0