JOBBA!

Då va man tillbaka på jobbet. Känns faktiskt riktigt bra!
Lite tungt att kliva upp i morse. Kan möjligtvis bero på att jag pratade i telefonen till över 1 inatt.
Hemska jämtlänningar!!

14:03
Pappersarbete...
Sitter och går igenom vad som gjorts under 2007, det är dags för uppföljning.
Har en massa att göra nästa vecka när folk kommer tillbaka efter julledigheten.
Telefonen kommer troligtvis växa fast i örat på mig. Tur att jag älskar mitt arbete.
Blir väl omhändertagen av mina kunder dessutom.

Måste fixa PS/CS snart, fick nyss en beställning på 4 layouter som dom vill ha klart om 1 vecka.
Ska jag måste starta upp min gamla dator som luktar bränt så fort jag startar den? JA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0