Känner mig avslöjad..

Tror att en ung liten dam förstått att jag läser hennes blogg nu.
Om inte annat avslöjade jag mig själv för en stund sedan.
Jag gillar hennes bloggande, det är lagom snurrigt och roligt, men hon är rätt charmig i verkligheten med.
Trivs i hennes familjs sällskap. (Berätta nu inte detta för din far så det stiger honom åt huvudet, tänk på att han är gammal.
image174
Åh vad jag har mycket pappersarbete,
suttit i telefonen sedan jag kom in på jobbet efter lunchen.
Det är inte lätt att prata i telefonen när man är halvdöv.
Ont har jag också!
Sitter med för mycket gula post-it-lappar framför mig.
Ring XX! 070-....
Kolla med XX om de vill ha....
Beställ biljetter till...

Skippar fikat idag, en del att fixa innan helgen.
Har suttit och gnällt av mig lite med en kollega på våningen ovanför i 30 minuter. Tänk att alla har samma syn som jag.
Fick höra att jag är företagets ferrarri, ingen BMW. Detta ansågs vara bra!! (Vet att vissa inte håller med, men BMW är inte alltid bäst.) Skönt att veta hur nöjda de är med mig även om jag anser att jag presterar för lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0