Min Annelie..

Under det närmaste man kan komma pistolhot tvingas jag skriva om min bästa väninna Annelie.
Hon är en mycket hemsk människa, hemskt snäll iallafall.
Hon står ut med mina dagliga samtal där vi pratar om allt mellan himmel och jord.
Till denna människa kan jag säga precis vad som helst, ingenting blir konstigt.
Trots att du är gammal kärring... 30+?
Hon verkar känna samma sak, vi ringer varandra mellan 2-5 ggr varje dag.
Har blivit en himla massa sedan hon skaffade pojkvän här uppe i Sundsvall.
Själv är hon ju en sån där stockholmsböna.

Så gumman, jag har inga problem att skriva om dig i min blogg.
Du betyder mycket för mig och jag älskar dig och dina bröst precis som ni är.
(Internt skämt)

HAHA! Nu kan du inte tjata på mig mer för att jag inte nämner dig!
Love Yah!

image172

Kommentarer
Postat av: Lari - Skånsk brandman i Norrland...

haha.. att du ens funderar över en sån sak.. fast vet du.. jag gillar det.. haha.. lite udda sådär..;)

hmm.. förresten.. jag tyckte det var bra att du blev tvingad att nämna henne i din blogg.. en snygging ju! ;)

2008-01-03 @ 21:21:17
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: Lari - Skånsk brandman i Norrland...

men.. kunde du inte sett till att hon var singel istället?.. schysst kompis du ska vara då...:P

2008-01-03 @ 21:59:49
URL: http://webkocken.blogg.se
Postat av: linda

Tack :)
Det är alltid kul att få komplimanger för det man skriver (för jag tar det som en komplimang). Fin blogg du har :)

2008-01-03 @ 22:21:37
URL: http://angelinside.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0