SBR?

Man brukar säga att det beror på SBR i trafiken - skit bakom ratten, men finns det även SVT - skit vid tangentbordet.
Idag är det fler än en felskrivning, vet inte om mina fingrar växt under natten. Stavar fel, trycker in fel bokstäver.. bara förstör.
Lyckades just radera en kalkyl jag arbetat på 1 timma. SUCK!

I morse insåg jag att jag kan bli väldigt irriterad i trafiken.
Jag insåg att jag hatar trafikskolor! Dom övar start i backe vid Mojjans dagis och där står de varje morgon och kör upp och ner, upp och ner. Nu när det är halt övar de inte på start i backe utan mer glid i backe.
Livsfarligt att parkera utanför dagis för rätt som det är så kommer det en trafikskolebil glidandes på tvären.
I morse var det nära att jag och gummsan blev 2 små kroppar mindre. Bilen missade oss med max 1 meter.
LIVRÄDD!
Så idag riktar jag mitt hat mot.. kanske inte trafikskolorna men mot halkan.
Vi ser alla ut som bambi på hal is. Hade betalat mycket för ett se W gå nedför busbacken idag.

image194



Detta förstörde dock inte morgonen. Fortfarande på toppenhumör, trallar vidare på What a beautifull morning..

Kommentarer
Postat av: W.

Haha ja fan vad slirigt det var, rätt nära att dratta omkull ett gäng gånger. =P "Min" Busbacke är den som går upp från E4:an, där alla studenter sitter och blir champagnefulla varje år vid skolavslutning.

2008-01-10 @ 09:45:14
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: W.

Ja, läskigt värre. Man kan ifrågasätta visheten hos de lärare som tar ut sina elever på såna vägar under dessa förutsättningar.

2008-01-10 @ 12:56:33
URL: http://romochcola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0