Snörvel!

Börjar bli riktigt less på att vara sjuk nu.
Host, snörvel, prosit, snörvel, host, host och snyt!

Skulle egentligen varit i Stockholm tills ikväll men eftersom min underbara lilla dotter blev sjuk i förrgår valde jag att åka hem. Min dotter går före jobbet. Visst att jag har en otrolig arbetsmoral men familjen måste gå först.
Sitter istället på arbetet och skriver offerter.

Igår va jag, mojjan och min snälla mor på middag hos familjen Pucko.
Pappa Pucko hade som vanligt prickat in maten perfekt.
Ravioli och fläskfile i samma maträtt, kan det bli bättre?
Efter maten fick vi damen så kallads fruktansvärt goda kladdkaka, vet inte va hon hade gjort men den va otroligt god. Godare än min...

Under matlagningen sprang alla runt i köket som yra höns. Blir alltid en massa tok när vi skall göra något tillsammans. PP och damen så kallad hade fått "dille" på att smiska mig med både handukar och snören till heliumballonger. Låter kanske konstigt men det är ingen som sagt att dom är normala.

Arbeiten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0