Stabil som en importerad basthylla!

Arg, ledsen och besviken.
Hur kan en människa göra något sådant? Ett dåligt skämt?
Hur kan man påstå att ett mms på en massa tabletter och texten Adjö är ett dåligt skämt.
När jag sedan bryr mig, ringer och försöker kontrollera vad som händer så får man ett argt sms att jag inte skall bry mig.  Varför ens skicka nått så j*vla dumt då?!! Håll dig borta ut mitt liv!!
Sitter instängd på mitt kontor och är otroligt besviken på denna människa. Varför ens utnyttja min välvilja?
J*VLA IDIOT!
Du är lika stabil i psyket som en importerad basthylla. SÖK HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: damen så kallad

De här kommer låta fel till inlägget men du vet va jag babblar om. Men han kan äta det mesta, kanske inte maräänger då men mycket annat.

2008-01-14 @ 15:38:22
Postat av: damen så kallad

låter som en riktigt trevlig måndag kväll. men är du sko galen? Är bara tvungen att fråga när du sa slänga en massa skor.

2008-01-14 @ 16:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0