Ta tjuren vid hornen..

image201


Vaknade imorse halvdöd. Ner i tvättstugan för att kasta in en tvätt i maskinen, upp och duscha med världens sämsta schampo, sedan klä på mig själv samt Mojjan och sedan bråka med hunden ut till bilen.
Äntligen på väg.
Lite små irriterad över gårdagens samt natten/morgonens sms/mms och samtal gick jag in på dagis och lämnade busan. Fick en jättekram idag, den behövde Mamma S. Jag mår fruktansvärt dåligt av gårdagen och det känner troligtvis busan av.
Saknar denna lilla busunge så fort jag gått utanför dörren på dagis.
Rullade vidare mot jobbet, HUNGRIG!
Blev en pitstop på tappen i haga: en renklämma, en flaska ramlösa med kaktussmak, en risifrutti och en redbull.
Nu överlever jag dagen.
På väg från tappen till jobbet ringer jag till banken för att kontrollera månadens lön. JIPPI!!
Nu känns livet redan lättare!

Idag skall jag:
Ringa viktiga samtal. CHECK!
Bläddra papper. CHECK!
Skicka sms till pappa PUCKO. CHECK!
Hänga tvätten. CHECK!
Äta lunch med Fredde. CHECK!
Inhandla nya vindrutetorkare. CHECK!
Inhandla ny halvljuslampa till bilen. CHECK!
Städa ur bilen.
Köpa nytt smink. CHECK!
Åka på apoteket. CHECK!
Hämta Damen så kallad. CHECK!
Hämta Mojjan. CHECK!
Åka och handla mat. CHECK!
Laga mat tillsammans med damen så kallad och hennes ohängde bror. CHECK!
CENSUR. CHECK!

3 av 15 redan kl 09:15, inte illa.

Kommentarer
Postat av: damen så kallad

mobilen min har inge batteri, smart aja glömde ladda i natt men slår på den under sista timmen. Så man får tag på mig:D

2008-01-15 @ 11:39:09
Postat av: W.

Jag skulle behöva cirka en månad på mig för att genomföra en lista innehållande så många punkter. Impressive. Most impressive.

2008-01-15 @ 11:47:38
URL: http://romochcola.blogg.se
Postat av: kusin dotter ;)

hah de va det där mä städa bilen...
Du kom inte så långt va ?
hahah

2008-01-19 @ 17:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0