Tankar kring att älska ett barn.

image184
























Ser på det vackraste ansikte jag någonsin sett, min dotter.
Detta är det bästa jag skapat i mitt liv och jag älskar henne mer än livet själv.
Jag skulle kunna göra allt för denna lilla varelse.
Kan inte förstå hur en människa kan skada ett barn medvetet.
När jag håller om henne och känner hur hennes små armar kramar tillbaka,
när hon tittar på mig med sina små ögon och ler med hela ansiktet,
Det gör så ont i hjärtat att se hur hon växer upp och lär sig hur det känns att bli sårad.
Jag kan inte skydda henne hela hennes liv, jag måste låta henne leva och lära.
Jag hoppas att jag kan vara ett gott stöd och en bra tröst när hon behöver.

Jag älskar dig min lilla gumma.
Min Moa Mattilda, du är det absolut bästa som hänt mig!
Kan sitta och titta på dig i timmar och känslorna bara växer inom mig.
Smeka din lilla kind och känna hur ditt blonda hår kitlar mig mellan fingrarna.
Känslorna svallar över och jag inser vad lycka är.

Kommentarer
Postat av: Damen så kallad

jag skulle juh ringa,men de for ut ifrån mina tankar för flera timmar sen dumt nog. Men hon är bra för underbar.

2008-01-07 @ 20:05:33
Postat av: Damen så kallad

han mår bättre, jadu men vi klarar oss vi är vanqa. men tack ändå:D

2008-01-07 @ 20:16:39
Postat av: Gabriella

Fint :)

2008-01-08 @ 03:03:34
URL: http://babbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0