Tokerier och Mat i MATfors.

Sitter hemma hos Fredde och skrattar åt denna sjuka människa.
Ska egentligen gå igenom hans dator för att se om det är något av intresse men med en vän som Fredrik som inte klarar av att ta ett - Du vågar inte! så kan det inte bli mer än tokerier av det man gör.
Kan inte förstå att du precis gjorde det du gjorde??!!!! HAHAHAHA!
SJUKA MÄNNISKA!

Vi har precis ätit lite pizza med barnen och nu håller de på städa I och J´s rum. Moa tycker det är jätteskoj att busa med I och J. Tyvärr träffas vi inte så ofta med barnen längre sedan herrn flyttade till Matfors.
Jag och barnen har även målat naglarna så nu har jag lila glitternaglar. Kom på efter att jag målat dem att jag inte äger något nagellacksborttagningsmedel, oh vilket jobbigt ord. Nagellackborttagningsmedelsflaskkork???
Så mina kollegor på jobbet får nog njuta av min nya stil.
Rädd att det blir en hel del frågor om både naglar och annat i morgon på jobbet.

Ska även prata med någon ang ett annat problem. Borde ta det med herr J, men eftersom han är i Thailand så får jag ta det med näste man. Har ett otroligt stort dilemma som tryckt mig under en ganska lång tid nu.
Pratade med Fredde om det idag och han säger samma sak som Annelie. Kanske dags för mig att lyssna på dem.

**************************************************************************************************************************

20:51

Hemma!
Moa sover sött i sängen så jag har krypit upp i soffan med en STOR marabouchokladkaka och ett glas flädersaft.
GOTT! Sitter och tittar på Hidalgo, en film som går på kanal 5.
I detta läge tänkte jag spendera närmaste timmarna. Möjligtvis att jag förflyttar mig till badkaret en sväng innan sängdags.

KRAM!







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0