Trött men kan inte sova..

Efter en eftermiddag som bestått av oxfilé, pommes och en massa barnskratt i trevligt sällskap hamnade vi i soffan för filmtittning.
Låg och huttrade under min lila filt med rosa hjärtan på medans grabbarna grus diskuterade filmen som handlade om thaihoror och containrar. Lämnade denna ort vid 21-tiden då det var dags att lämna bort min älskade lilla dotter. MAMMA SAKNAR DIG REDAN!
Faller en och annan tår nu när jag kommit hem och lägenheten är tom.
Ingen hund och ingen dotter.. jobbigt när jag saknar Mojjan efter bara en timma. Blir nog inget sova inatt.
Grannen har fest. det piper söta sms i min mobil men de ända som snurrar i huvet är Mojjan.
Imorgon åker vi till stockholm så jag hoppas att jag kan skingra tankarna lite.. de ska bli otroligt roligt att åka ner, men jag känner att de blir lite väl mycket borta den kommande veckan.
Men mår jag som jag mår idag, feber, förkyld och fruktansvärt ont i huvudet blir det ingn utbildning för mig i veckan, då stannar jag heldre här i stan och jobbar. *snörvel*
Nu ska jag städa lägenheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0