Vad skall jag g(ÖRA)?

Vaknar av att jag har SKITONT!
Örat är ömt och kudden blodig. Detta är inte skönt längre.
Dock så blir det bättre bara jag lyfter upp huvudet, då släpper trycket.
Skall till läkaren på fredag och jag tror jag överlever till dess.
Skulle kunna tippa på att de är vatten i örat och att detta tryck har gjort att trumhinnan spruckit.
Pratade med en av grabbarna på jobbet om det igår, han är dykare och gav mig en förklaring om hur det fungerar med vatten i örat. Precis som han sa känns det för mig.
Dock lite konstigt skönt när det då och då bubblar till inne i huvudet, då vet jag iallafall att det finns något där inne.

image190


Bara jag inte fått hjärnhinneinflammation igen, de är nog min värsta mardröm. Minns det inte men av alla historier jag hört så har jag byggt upp en skräck för det.

Mojjan är också vaken. Hon har sovit i sin säng inatt men ligger just nu under täcket bredvid mig och säger ha ha ha.. upp och hoppa.. ha ha ha.. upp och hoppa.
Nu ringer grannens telefon, hör inte rinbgsignalen men jag hör vibbrationerna i deras sängbord.
Nu ska jag se travsändningen på 4:an, från BERGSÅKER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0