AJ, röd på ryggen.

Har legat på Tranviken hela dagen och skrattat åt min underbara Linéa som plaskar på i vattnet som en liten säl.
Själv är jag lite badkruka tills jag väl kommit i, själv ser jag ut som en val i jämförelse med lilla henne.
Hon lurade även på mig hennes olja från Thailand, kaxig som jag är svarade jag.
-NÄ, jag blir aldrig brun!
Det fick jag äta upp. Nu har jag bränt mig ordentligt *ler*
Nu skall jag duscha och slappa en stund innan jag skall ta bussen in till stan.
Vi ska äta lite mat, dricka lite gott och göra en riktig helkväll.

Det har även haglat in sms med förlåt mm.
Min telefon är full..

Kom och smörj in mig någon!! AJ AJ!

Kommentarer
Postat av: / F

Gärna en annan dag..Men jag varnar dig..är grym på det jag ;)

2008-07-27 @ 01:57:12
URL: http://skallig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0