Alex elefant.



När Alex fyller år vill hon ha en elefant, och ett halsband som det står ALEX på.
Pappa PUCKO är nog världens underbaraste pappa för han försöker verkligen fixa en livs levande elefant som kan hälsa på Alex på hennes födelsedag.
Underbara människa!

Natten har varit sådär.
Satte hjärtat i halsgropen när min arbetstelefon ringde strax innan tolv, hade faktiskt somnat för en gångs skull.
Jag har en tendens att bli rädd när telefoner ringer mitt i nätterna.
Det blev ett samtal där jag peppade människan i andra änden att fortsätta kämpa.
Denna människa ringde 2 ggr, eller 3 egentligen, underbart att höra hans röst men det hugger i hjärtat när jag hör hur liten livsgnista han har. Jag hoppas dock att det ordnar sig nu när han gjort sina val här i livet.

Ikväll har pappa PUCKO lovat att vara barnvakt en stund om jag vill se Gary More, och JAAAA, åh va jag vill se Gary More.
Försöker bara hitta någon som är lite sugen att se honom som jag. Jag är tydligen född på fel årtionde.
Gillar inte sån där dunkamusik som alla andra. Jag vill höra Gary More, Eric Clapton, Brad Preisley, Gotthard och annan gammal go musik. Dagens musik skall vara i stil med Takida.
Åh, nu fick jag genast en idé...

Kommentarer
Postat av: H

Hoppas vi ses ikväll då.

2008-07-03 @ 12:55:26
Postat av: Alex

Okeweeej säg at du driver med mig.. Jag kom juh på de där med elefant för jag trodde de var omöjligt och det var en pressent som jag vet att jag aldrig har önskat mig eller något annat liknade i mitt liv! mEN SERIÖLST SKRÄM MIG INTE MED DEN DÄRA ELEFANTEN

2008-07-03 @ 18:11:00
URL: http://larssonalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0